søndag 27. februar 2011

Ønskelys


Jeg ønsker meg slike over spisebordet. Men der er vi ikke enig. Typisk raremannen. Bildene og ideen er hentet fra bloggen likainen parketti. En av mange stilige, finske blogger. Og lampene- de får du tak i på Clas Ohlson. Til en fjert og ingenting. Æsj. Jeg vil ha. Her kan du se hvordan hun festet de tre lampene sammen til et støpsel. Det lurte jeg nemlig på. Men, er dette brannsikkert?
Forresten kom jeg akkurat over Briggs tips også. Kanskje det blir løsningen her i huset.


I really like this idea from likainen parketti.I want these lamps from Clas Ohlson. But my boyfriend don´t. 

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Så fin blogg du har :)
    Her må jeg titte innom flere ganger altså!

    God søndag til deg!
    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  2. ...FANTASTISK kule lamper
    Vanvittig blikkfang i hvilken som helst leilighet eller hus..

    SvarSlett
  3. Spurte mannen om de lampene. Går ann men brannvesenet anbefaler det nok ikke.. Fikk en hel leksjon i stikkontakter og skøteledninger.. haha

    Vanvittig kule er de uansett!

    SvarSlett
  4. ny kontakt på lampe kan du fint fikse selv:) Trenger ikke elektrikker til det.

    SvarSlett
  5. Tror det blir maks en slik lampe her i huset. Arbeidslys.
    Har skiftet ledning på en lampe tidligere, og det er knæsj. Fint med stoffledninger i farger.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?