søndag 6. november 2011

Se- en kjole




Jeg har fått denne i posten fra Elin. Så utrolig fint at en kjole kan få noen til å tenke på en annen man ikke har møtt. Men likevel sett. Den har vært hennes bestemors. Jeg elkser den, og skal bruke den! Ikke klippe og sy, som hun kanskje tror. Den er FOR fin. Og passer inn hos meg. Ellers lite blogging her. Mørkt og trist, så da dropper jeg det. Kommer tilbake om litt. Akkurat nå er det familietid. Ventet men likevel uventet. 2 år med frykt for dette. Man er aldri helt klar. Nå kommer en ny tid. Det skal gå bra. Enten ordner det seg. Eller så går det over. Ett av to. Får vi satse på. 

Thank you Elin for this beautiful dress. 

8 kommentarer:

  1. Så fin kjole!

    Kos deg med familien :)

    SvarSlett
  2. det ordner seg alltid eller går over. Er bare så dritt å vente på ett av to. all ventingen altså. Tenker på deg!

    SvarSlett
  3. Venting vet vi mye om. Er lei av å vente. Vente på det ene og det andre. Men sånn er livet. Nå. Vi må bare huske å leve, mens man venter også.

    SvarSlett
  4. Fin blogg du har:) Ser at du har kjøpt ny sofa er det Karlstad fra Ikea? Om det er det så lurer jeg på en ting, er sitteputene ganske faste å sitte på? Jeg ønsker ikke en sofa der du synker langt ned i....
    Ønsker deg en flott søndag, sammens med dine:)
    Klem fra AnKa

    SvarSlett
  5. Mange gode tanker sendes deg. Håper på det beste!

    SvarSlett
  6. Vakker kjole. Varme tanker til deg og dine, så dødsannonsen i avisen..

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?