onsdag 6. april 2011

Påske snart, eller?


Jeg gleder meg til å ta frem påskepynten. I år tror jeg bare den får være som den er, intet nytt. I fjor tavlemalte og decoupagest jeg. Kjenner jeg nå er i en ganske lang lagepause. Mye annet som skjer, og jeg velger å fokuere på en ting av gangen. Prøver i alle fall. 


I´m looking forward to easter. This year I will just keep it as it is, no more making stuff. I´m taking a brake. Last year I painted eggs with chalkboard paint and decoupage. So much to focus on now. Now I take one thing at a time. At least I try. 

1 kommentar:

  1. Det er da hyggeligst og ta frem påskepynten fra fjorårets minner!:)Persolig er jeg ikke så glad i gult men har funnet mye pene påsketing som skal frem igjen snart:)(I andre farger)Da gjenstår det bare og krysse fingrene for topp påskevær!:)Ha en fin onsdag.klem

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?