lørdag 6. august 2011

Favoritter



Fine stolen har sneket seg ned fra soverommet. La stå. Dessuten nyter jeg skumringen som kommer snikende hver kveld. Jeg kan tenne lys, og liker at det lyser i de gamle lampene. Nå gleder jeg meg til å hente frem enda flere lamper. Men sommeren får være med videre. Grilla grønnsaker med hvitløk-i-olivenolje er sommerens hit. Og angående olivenolje, skal jeg vise dere noe lurt. Til utvortes bruk. Kommer snart. På en blog nær deg. 


Finally it´s getting almost dark in the evening, and I can lit candles and lamps. But one of my summer favorites is following me into autumn: grilled vegetables with garlic-in-olive oil. Croatian style. Furthermore, I´ll soon show you what more you can do with that wonderful oil. 

2 kommentarer:

  1. Jeg liker stilen din :-)) Tøff stol og kjempefin duk! Oppdaget de litt mørkere kveldene i går jeg også, og tente litt lys - det er jo koselig da, tross alt, selv om jeg gjerne skulle hatt mange flere lange, lyse sommernetter igjen foran meg.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett
  2. Hærlige stoler!

    Digga bildet under her med fisken i hånda, og så syntes jeg gamle melkespann med blomster i var så umåtelig vakkert....Fin lørdag te dæ! Klæm

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?