tirsdag 6. april 2010

Klipstavle


Ferien er over, det er jobbings og lite kreativitet her i gården. Så i dag viser jeg deg min klipstavle som er tilfeldig dekorert med laminert plakat printet fra nettet, maske fra lekebutikk og merkelapp fra Cheap Monday. 
Plata kan skrives på med whiteboard tusj og alt kan viskes vekk om man vil. Tenkte egentlig trekke plata i fint papir eller tøy. Vi får se. Nå ser jeg frem til en helg ved symaskin! Kjenner det klør.

Just some silly stuff in between work. Now I´m really looking forward for some sewing this weekend! 

2 kommentarer:

  1. Har vært på utkikk etter et slik notatbrett hvor jeg kan viske ut tekst og som ser ok ut. Men alle er så kontoraktige. Kan du si hvor du fikk din fra?

    SvarSlett
  2. Den fikk jeg av en kollega, er visst en rest som er skjært til av noe. Min gode venn Elkika vet mer om dette... Skal se om vi får sjekket det ut.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?