mandag 5. april 2010

Påskekos

Påsken var god mot oss i år. Våknet til fuglekvitter og knall sol hver dag. Vi nøt lange, late feriedager sammen med svigerfamilien på hytta.
Deilige stunder i fjæra på fantastiske campingstoler. Vi lekte sommerfri.
Turer i skogen ble det også. Klister for noen, fantastiske skifeller for andre. Sekk, bål, pølser, termos, kakao, appelsin, kvikklunch...alt er med!
Deilige skatter som enda brukes. Herlig. Nå er jeg klar for jobb og en ny vår.


We´ve spent easter on the country, just relaxing in the sun with all the traditional norwegian easter-accessories. Now I´m ready for the spring!

5 kommentarer:

  1. Så trivelige termoser! Herlig med hytter som er fylt med gamle skatter. Måtte også lage et innlegg om hytteskatter fra venninna mi si hytte. Koselig nostalgi!

    SvarSlett
  2. Ser ut som de har hatt ein fantastisk påske! Så flott! Og så fine termosar!!

    SvarSlett
  3. Ser ut til at dere begge har hatt gode påsker. Deilig. Nå er jeg litt tom for inspirasjon på lagefronten her jeg sitter med en bunke oppgaver til retting. Men hjemmelatte er det til!

    SvarSlett
  4. så flott campingstol da :) Det første bildet sendte meg rett tilbake til turer i barndommen.. kooooselig :D

    SvarSlett
  5. Dette er bilder som får meg til å vandre nedover Memory Lane.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?