lørdag 10. april 2010

Pimp your phone

Bursdagsgaven fra kjæresten må tas godt vare på. Jeg har en del rester liggende, så i går lekte jeg frem denne mobilholderen. Skal lage en lukkemekanisme med et av mine fine bånd og en staselig knapp tror jeg. 
Pappa bruker ofte si dette, i tillegg til "det e tøtta si det!". Det tror jeg han sier når han ser dette også. 

I have to take good care of my birthday present, so I made this yesterday. The saying is what my father often says when he´s impressed. I guess he´ll say that when he sees this. 

3 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig mobiletui. Jeg har kjøpt et til min mobil, men det er for stort så det endte med at det ligger en eller annen plass og jeg kom ikke på det nå før jeg så det kule du hadde laget :)

    SvarSlett
  2. Så bra, grafisk og foto og morsom skrift! Likte det kjempegodt! Vil prøve selv med påskrifter, men vet ikke om det blir like sjarmerende med bergensdialekt!

    SvarSlett
  3. jeg skal også lage meg et etui gitt. hvordan får du til skriften?

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?