fredag 7. januar 2011

Gale menn


I´m totally in love with Mad Men. Especially the interior and costumes. I love the old wooden furniture they have, the strict style from the 60´ies. The lamps and chair are fantastic. And I cant´t stop looking at it all, while watching each episode. I´m also all in for Roger Sterling´s office in season 4. It´s like I could have had it all in our house! I love his furniture, lamps and wall decorations. It´s so different from the other offices. I even like the way he´s matching his office. Including his white hair. But still, he´s not quite my type. 
Photos borowed from AMCTv via Adorn London and Warmingglow.
You see? He´s sooo inspired by me. Hihi.

8 kommentarer:

  1. Nå ønsker jeg meg TV igjen (ja, jeg lever uten, et slags eksperiment...), men bare for å nyte mer av disse gale menn :-)

    Tøfflene dine er råbra!

    SvarSlett
  2. Allt det svart/vita år så snyggt. Mad men är bra.

    SvarSlett
  3. Stilig innlegg :)
    Og stilige ting i svart / hvitt ;)
    God helg.
    May Helen

    SvarSlett
  4. Som alltid kjempebegeistret for det sort hvite hos deg!!

    Marit

    SvarSlett
  5. Har ikke fulgt med på mad men, uansett så digger jeg stilen din. Grafisk med sort og hvitt med innslag av gult og oransj. Feiende flott! Har du sett på House da? Der er det ene Eames-møbelet etter det andre.

    SvarSlett
  6. Ikke sett House, er egentlig ikke en serie-seer. Eller tv-seer. Men Mad Men falt vi begge for. Har sett et par av Eames sine stoler i Mad Men også. På den tiden plasten kom inn i interiøret. Interessant, lærer designhistorie også.

    SvarSlett
  7. Har sesong 4 kommet!!??? Jeg trodde ikke den var kommet ut enda! Jeg har sette ALLE episodene i alle de tre første sesongene :) Og jeg digger også interiøret i denne serien! Den er så gjennomført, og derfor såå inspirerende!!! :) Hvis du har fått tak i sesong 4, så MÅ du fortelle meg hvor jeg får tak i den! :)

    Lilja :)

    SvarSlett
  8. Hei,RareRina!
    Jeg likte så godt bloggen din,her vil jeg innom flere gsnger!
    Legger meg til som følger :)

    Tante grønn

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?