torsdag 6. januar 2011

Opp og hopp


Hverdagen er her. Jeg er ute av sofa, og tilbake på jobb. Til og med som yogainstruktør igjen i dag. Har vært en lang pause i høst og vinter, men kroppen trengte ro og hvile. Det er tid for endringer igjen. Juletreet skal bort i dag. Det samme skal elger og julys. Alltid litt vemodig å pakke bort julelysene midt i mørketida, men det betyr også at sola nærmer seg. Her er det nedtelling til soldagen!


It´s time for some change. Our christmastree is going out, and I´m ready for the sun to come back. Just a couple of weeks left now. And today I´m back to yoga, finally, after months away. Ohm.  

4 kommentarer:

  1. Wow,
    lekker sort og hvitt
    er også min favoritt
    når jula skal bort
    litt faderlig fort,
    men først må jeg late meg litt
    mer..

    Godt nytt år til deg! Jupp, dette er et frieri om å komme med på lista di... Du har fått din velfortjente plass hos meg (vet ikke om det er slik man gjør det, men pytt sann)

    Ha en strålende aften :-)

    SvarSlett
  2. For en fin blogg! Her kan man bli inspirert og imponert. Må si jeg liker bildene dine her inne med fokus på forskjellige mønster og kontraster..fortsatt fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  3. godt du har kommet deg opp av sofaen og på jobb - her er det først HELT vanlig hverdag i morgen - eller jeg skal være hjemme og prøve å hive ut jula - håper jeg ikke brukte like mye tid som jeg brukte på å få den opp;-)

    SvarSlett
  4. Tidliger har jeg også tenkt at det er litt vemodig å pakke ned julepynten, men faktisk ikke i år! nope! :) Jeg pakket ned julepynten i romjula, og syns det var deilig at jeg kunne ta vekk en del stæsj. Vi har nemlig en liten leilighet, og det kan faktisk bli for mye stæsj! :) så nå er det fritt for dill og dall, og lett å tørke støv igjen :o)

    Ha en deilig helg!

    Lilja :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?