fredag 24. februar 2012

Friday I´m in love





...with a robot. Papa Robot. New at Bolia. He´s trying to find his spot. And I´m feeling better. Just a heavy head. Staying in for almost a week is quite boring when you have no energy, a fever and alone most of the time. Now I hope this week end will make me all healthy and energetic again. I felt I was on such a good move before I got the flu. I must find it again. Drink more spirulina. We´re having some hard days work before winter break. And hey, I´m already dreaming of wearing my green ballerinas. Maybe it´s because og the fever, but it´s nice. I´ve also surfed for bikinis. Crazy. Happy week end. To old and new followers. I love you. 

4 kommentarer:

  1. Kjempekul. jeg tenker også å få hjem denne. Vi får se om planen blir satt ut i live. Håper formen din er bedre!

    SvarSlett
  2. Flott ny venn! Jeg elsker designtoys, og har en hvit i ønskelisten. Vet ikke hvor du bor i landet, men tenker på deg når jeg skal selge min utrolig flotte sofa. http://ymmeli.blogspot.com/2012/02/ny-sofa-denne-helgen.html

    SvarSlett
  3. *så fin blogg du har; hit kommer jeg gjerne tilbake!! vigdis, www.jegerjonathan.blogspot.com

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?