torsdag 10. juni 2010

Allå allå



Jeg fikk laget disse mobiletuiene i går. Bildene viser de samme, foran og bak. Sitter igjen med en nå. Utrolig stas at noen vil kjøpe det jeg lager! Jeg har nå bestemt meg for å ta i mot noen bestillinger.
Jeg lager også poser til ting og tang. Perfekte på reisen, så du får gjerne bestille til ferien din. Her ser du håndbagasjen under setet foran meg. Jeg får aldri nok av poser og esker! 
Kjekt å samle alt av småsaker, ladere, øretelefoner, kamera, lipsyler, skittentøy, rent undertøy, bikinier, sko... You name it. Så vet du hvor du har det. 
Du kan se noen av posene mine her. Har du samme dilla som meg må du gjerne bestille. 
Jeg har også sydd en del luer som nå er på vei over til Junaiten so feriegaver. Ganske så morsomt at amerikanske unger skal spankuelre rundt med mine luer på hodet. Hiha.

Dette blir stas. Nå satser jeg på regnvær under fotball VM slik at jeg kan sitte inne og sy med god samvittighet. Luer kan også bestilles. Her skal det produseres!

I´ve made some new stuff that´s already sold. This is crazy. Kids in USA are going to wear my stuff. Hiha. Just tell me if you want to order, and I kepp my fingers crossed for rainy days during the word cup.

6 kommentarer:

  1. Skal sei du er produktiv! Kjempefine ting du lagar!

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig bra!! Her må æ jo titte innom oftere :)

    SvarSlett
  3. Stilig! Og teksten e verkelig prikken øve i-en!
    Herlige fargar eg blir gla av :-)

    Håpe du får ei flott helg!

    SvarSlett
  4. Fine ting lager du! Jeg liker stilen altså!

    her finner du blant annet Pantonekoppene.
    http://www.luth.no/default.asp?categoryid=346&file=va Min neste kopp er en gul en. De er knallgode å holde i hånden!

    fin lørdag!

    SvarSlett
  5. se her:
    http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/2009/07/nib-akutten-pantone.html

    Jeg kjøpte min på Kamelone i Bergen.De får snart nettbutikk!

    SvarSlett
  6. Jeg vil også ha en gul. Og en orange. Og en rosa. Og en sort. Og en....
    Men vi får se. Finfine er de, og nå vil jeg iallefall ha en når de er så vanskelige å få tak i. Takk for tips!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?