torsdag 24. juni 2010

Kjøkkenkrokfix


Innedager går kanskje mot slutten? Sola spratt plutselig frem i dag og alle ble sjokkerte! Jeg har storkosa meg inne jeg. Trekt om kokebøker, innviet mitt nyinnkjøpte Beatles-brett og stilige, hvite skål med organiske former. Nå ser det ut som det blir utemaling igjen, så det spørs om det blir litt stille her fremover. Hei og hå.

Looks like we can spend more time outside again. Tha rain is gone and the sun is here. I´ve enjoyed days inside, fixing small stuff like our cook books. 

2 kommentarer:

  1. Kanskje du er rar, ikke vet jeg. Jeg men jeg elsker stilen din, bloggen din og måten du formulrer deg på. Ikke no snikk snakk og tåligheter nei:)
    Er så glad jeg fant deg: lykke. Nå følger jeg deg. så jeg kan holde meg oppdatert. Hurra!

    SvarSlett
  2. Så knallfine bøkene ble i graisk sort/hvitt

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?