tirsdag 22. juni 2010

Premie

Morsomt! Jeg har fått en pris fra Kvirrevitt og Shinedesign. De har finfine blogger fulle av estetikk. Jeg setter pris på at de setter pris på meg. Har også fått en utfordring fra Fargebarn som jeg ikke fikk tatt. Jeg er glad dere liker min blog! 












7 ting jeg ønsker meg, og 7 ting om meg selv. Det var mye! Ønsker meg vel egentlig ikke så mange ting. Og jeg har tidligere fortalt om meg selv, så jeg setter dem sammen og finner en middelvei.

  1. Av og til koker det i hodet. Fullt av ideer. 
  2. Soser lett bort for mye tid foran mac´en.
  3. Har diagnostisert meg selv med ADME. Enten full av energi og gnist, eller helt tom. To gir.
  4. Har veldig lyst på en ny gang. Ny maling, bort med brystpanel.   
  5. Trives veldig godt hjemme i huset vårt. Litt for godt. 
  6. Akkurat nå kunne det vært fint med litt sommer og sol. Men klager egentlig ikke. For jeg trives inne. 
Sender premien videre til alle dere som bruker tid på å legge igjen alle de fine kommentarene hos meg. Ta den om du vil, regner med den har vørt innom de fleste av dere.

Lag en superfin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?