mandag 14. juni 2010

Don´t shoot me- I´m only the pianoplayer

For en skatt!














Fredag dro RareRina & Elkika innom vinylbruktsjappa rett ved jobben vår. Gjett om jeg er fornøyd med denne gamle LP´en til 40 kr. Tenker faktisk å ramme inn heftet, digger bildene av den sprelske, crazy fyren. Elkika er en dame med utstyret i orden, så hun har bøyd til de skrotede LP´ene vi fikk kjøpe. Mannen ville ikke selge oss plater som funket, merkelig nok, da han fikk vite hva vi skulle med dem. Stilige bokstøtter sant? Mannen i huset er ikke helt enig da, men jeg digger dem. Og det snasneste av alt: masse gammelt sengetøy har vi fått på deling. Juhuuuuu! Tusen takk til supersnill kollega.  Jeg vil bare sysysy. Ikke malemalemale.

I love these crazy pictures of Elton John. And all my new retro fabric. Yeah.

3 kommentarer:

  1. Er det bare retro eller hvad? Love it.. kærligst fra C

    SvarSlett
  2. Kult cover. Bør absolutt rammes inn. Bokstøttene synes jeg var kule også! Smart smart!

    SvarSlett
  3. Stilig! Og for noen herlige sengetøystoffer du har fått deg!! Det kan det bli MYE fint av, glede meg te å se resultater :-)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?