fredag 14. oktober 2011

Heal yourself

Sometimes my angle wings get stiff and grumpy. You know that stiffness and pain behind yoor shoulderblades. Or in your back. Or wherever. I`ve realised I can heal myself with yoga and this kit. Linnex is warming and nice to you. Yoga, chili & cinnamon is the shit. I slide this cream over my sore area. You can get the cream in some health stores, and here. Then I put this jumping ball on the floor with me on top, facing up. I roll and massage my sore muscels on my own. It works! Painfully delicious. No pain no gain, right? Heal youraself. But everybody need somebody sometimes.

4 kommentarer:

  1. Hva mener du: noen helsekostbutikker? En sånn må jeg få meg :) Vet du om en butikk på Østlandet som har den kremen? :)

    Lilja

    SvarSlett
  2. Fant en nettbutikk her
    http://www.arnika.no/Produkter/Temax_AB/Linnex_50g_varme-_Stift_vnr_N22816.aspx?Varelinje=Temax_AB%2fLinnex_50g_varme-_Stift_vnr_N22816.aspx%3fgclid%3dCNLh2LaR6KsCFcK9zAodhGkLKg

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. åå... jeg hører skulderbladene hyle etter en slik krem... Jeg har noen søte små massasjeballer som er knudrete.. den hadde nok gjort susen!! Når jeg tenker meg om, har jeg jo både en og to varmekremer også.. Hmm... Dette må testes ut:) God helg!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?