torsdag 27. oktober 2011

Ting



Jeg liker ting. Sånn er det bare. Med tingenes tilstand. Disse tingene minner meg om reiser og venner. Men det er mye annet jeg også liker. Likevel er det er dette jeg viser. Orker ikke pøse på med alt. Her. Du må du ikke tro at jeg kun driver med dette, lizzåm. Det ville vært for dumt. Livet er mer enn ting og tang. Dette er mitt fristed. Min lille boble. Full av uviktig stæsj. Og noen viktige ord. For de små ting er også viktig, i den store helheten. 
Pis & LOL.


I love things. And other stuff. But this is what I show you. Then you can read between the lines. If you want to. Or you could do like me and Andy Warhol; just look at pictures. 

3 kommentarer:

  1. Så fint bilde - jeg liker også ting - ting er moro og skaper en glede inni den lille boblen :p elsker sort hvit! herlig!

    God torsdagskveld!
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Eg veit. Tinga er ikkje det viktigaste, men orda, eller orda utanfor, eller det som er imellom bilda..;-) Men bildene òg, for du er så flink med bilder. Og ting er bra. Ting kan gjere glad. Verkeleg!

    Diggar deg! Du får sagt mykje med få ord! Og som sagt; mykje imellom orda. Og bilda:-)Hehe!

    Klem og god natt!

    SvarSlett
  3. Ofte har man flere ting man er glad i, men vil liksom ikke ha alle fremme til enhver tid :) Så da får man 'rullere' litt på godbitene :) Jeg liker svart/hvitt kontrastene hjemme hos deg! Med den friske, gule fargen som blikkfang :)

    Ha en god helg!

    lilja

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?