torsdag 6. oktober 2011

Restar



I disse lavkarbohysteritider har vi faktisk brukt opp brødristeren. Heldigvis. Eller, den hadde mannen med seg da vi ble sammen. For 8 år siden. Jeg har vært superflink å la være å kjøpe en ny bare fordi jeg synes fargen var fæl. Den er blå. Vi har ingenting blått. Bortsett fra en gammel gryte. Jada, den er fra Grete. Jeg liker ikke blått. Noe særlig. Bortsett fra dongeri. Nå trenger vi ny rister. Og jeg ønsker en jeg slipper å gjemme inn i skapet etter bruk. Liker jo selvfølgelig Dualit og Kenwood sine, men de er dyre. Likevel vil jeg at den skal vare lenge, uten at jeg skal syns den blir stygg. Tips og trix? Holder en knapp på denne til nå.


We´re getting a new toaster. Any good ideas?

5 kommentarer:

  1. :) skjønner deg godt. Synes kjøkkenapparater generelt er vanskelig da de som oftest ikke er særlig fine å se på bortsett fra Dualitt og Kitchen Aid apparater. Jeg har hatt to billige (og mindre fine) brødristere siste 5 åra. Jeg pleier alltid å kjøpe det billigste fordi jeg synes det er vanskelig å kjøpe dyrere når det ikke er nødvendig....denne samvittigheten... Men i sommer kjøpte jeg meg en Dualitt i hvit og er veldig fornøyd:) Håper den holder litt lengre enn de billigere, men den er hvertfall sååå mye finere å se på uansett så angrer ikke:)

    SvarSlett
  2. Hei, vi kjøpte en rød fin rister fra Bodum på Taras, og den er vi utroolig fornøyd med (den var på 50 prosent, men kanskje ikke lenger nå). http://www.homedosh.com/colorful-bistro-toaster-by-bodum/

    SvarSlett
  3. Vi har en i krem fra Dualit. Den funker finfint ennå, men har bare hatt den et par år. Da vi kjøpte rister vurderte vi også Kitchen Aid. Problemet med den er at den er så tung at du MÅ ha den fast på benken, og ikke ta den inn og ut av skapet. Litt stress egentlig. Så vi valgte Dualit. Dermed kan vi jo begynne å ha den i skapet når vi er lei av den. For det blir man jo. Til slutt.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for tilbakemeldinger. Står nok mellom Dualit og Bodum da. Har sett på dem på Taras flere ganger. Liker at de er i en farge hele veien, ikke stål. Men vi får se. Nå er det helt andre greier i fokus enn ting. Vi får se hvor mye blogg, ting og tang det blir. NÅ kom høsten, med alt det innebærer.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?