mandag 30. august 2010

Art by Yvonne

Utested her hjemme som har skjønt det. Lokal up-and-coming kunstner har fått boltre seg på veggen. Jeg digger disse, minner meg om Starlet.
Kine har studert i Australia, men er nå tilbake i gamlebyen. Hun var Døgnillfestivalens festivalkunstner i fjor. Da tegnet hun blandt annet reinhorn på Snoop Dog. På vegg altså. 

Digitale illustrasjoner til byens gratisavis Grus. Liker liker liker.
Denne kunne jeg lett hatt på veggen hjemme. Rypejakt. 

Om du vil se mer av hennes arbeid, kontakte henne eller bare sjekke kunsten hennes litt mer ut-så har hun ingen hjemmeside enda. Men Art by Yvonne har en facebookgruppe her.

Local artist Kine Yvonne Berntsen has decorated a nightclub in town. I really like her works, and I hope we´ll see more of it. 

5 kommentarer:

  1. Dette var et kjekt nytt bekjentskap. takk for at du delte både info og bilder.

    SvarSlett
  2. Fy fader! hadde også lett hatt disse på veggene mine :)
    Veronika

    SvarSlett
  3. så KULT!!! morsomt å få litt fantastisk gratis reklame! Nydelig blogg Rina!!!

    mvh:
    Kine Yvonne Berntsen (art by Yvonne)
    kineyvonne@gmail.com

    SvarSlett
  4. Så fiiint og stiligt!!!

    Likte spesielt godt det fyssta bildet :o)

    SvarSlett
  5. Ja, jeg fikk også en Starlet følelse av disse bildene. De var flotte, og jeg kunne gjerne hatt noe sånt på veggen min hjemme.

    Takk for supert tips angående å sy stolputer selv. Det vil jeg gjøre når jeg er blitt lei av de grå. Utrolig genialt å ha voksduk underst....

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?