mandag 16. august 2010

Sommerlista ble lang i år


Ordne i hagen. Kjøpe stoff. Organisere stoff. Gjort.
Ommøblere. Gjøre kupp. Gjort.

Lese bok. Det får bli til vintern. I lesekroken vår. Hm.
Sy. Som min venninne sa da jeg klaget over sommeren som gikk, og jeg ingenting fikk gjort: du har jo fikset et hus, to garager, luket ugress og sydd puter til hele nabolaget. Hun får det sagt. Det er jo noe sant i det hun sier. Ikke alt. 

Det har ikke blitt mye tid i sofakroken. Det er digg med høst også. 
Vi har lekt gjemsel.
Skogsdrift.

Ommøblert mer. 
Malt et rødt hus hvitt. 


Ekle gulvteppet er ute. Og mannen har fått seg ny tv-stol. Vi er klar for høsten. 

The to-do-list for this summer was long. We´ve almost managed it all. Now I´m ready for autumn. Please give me a break. 

6 kommentarer:

  1. Dette var ikke en dårlig sjekkliste for sommeren!

    Kjempekjekk blogg du har! Kommer nok innom igjen her:-)

    SvarSlett
  2. Syns nå jammen det ser ut så du har fått gjort ein heile haug eg ja :o)

    Glede meg te å sjå ka høsten har å by på!

    SvarSlett
  3. ja du har i grunnen ikke gjordt stor mye....
    JEG har bare jobba LITT og lagt på meg mye!!!

    SvarSlett
  4. Hehe... ser ut som sommaren har vore særs produktiv, spør du meg! Trur neppe lista mi blir like lang..;-)

    Ha ein fin jobbstart då - du startar vel nå snart?

    Klem

    SvarSlett
  5. OI virker nå som du har fått gjort mye! Her er det lite gjort skal jeg si deg.. bare lesing, hviling, familietid, vennetid og reiser.. jaja.. det får ligge til neste sommer..alt jeg skulle gjøre..

    SvarSlett
  6. Skulle gjere ha vært mer sammen med venner, lest en bok eller flere, hvilt, reist litt mer og hatt flere på besøk. Det har vært litt av en overgang å eie et helt hus med stor hage!
    Men slik ble det i år.

    Jobb er i gang igjen, og det er godt. Kan ikke bare tenke på hus og hjem hele tiden, på tide å skru jobbehjernen på igjen...

    Takk for alle fine kommentarer. Det er gøy.

    Lag en fin dag da vel.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?