lørdag 28. august 2010

Eple

Kanskje et av mine yndlingsord. Eple. Klinger så fint. En venninne sier jeg er et grønt eple. En annen venninne kaller sin hund for Eplet. Like fint på engelsk. Apple. Endelig norske epler i butikken her nord. Om jeg bare hadde et epletre. 

Dagen i dag er som et kinderegg: 3 ting nesten på en gang. Derfor blir det lørdag med matpakke mens jeg flyr mellom mine oppgaver. Snakkast.

I really like the word apple. An apple a day keeps the doctor away? And I get so excited when we can get norwegian apples. They´re the best. Mmm.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Fine bilder, og stilig matpakke! :-) Takk for tips te spraymaling, eg ska la det stå te og håpa på det besta :-)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Norske epler er det beste i verden!! Kos deg med travel, men forhåpentlegvis kjekk dag:-)

    Klem

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?