fredag 6. august 2010

Høy puls





Trodde ikke det var mulig å være så heldig. To dager på rad. I hjembyen. Supersøte venninner melder meg når de ser loppiser og bruktfunn de tror jeg er på utkikk etter. Elskverdig! I går fant jeg tresko og  sort skinnveske med lang rem. Og i dag: skinnjakke fra 70-tallet! Bakgårdsloppis er ikke hverdags her i byen. Selvfølgelig var det superhyggelige svensker som ryddet og solgte unna. Du ser på bildet at jeg enda skjelver og får uklare bilder. Men det kjenner du sikkert til? 

Det kan jo også nevnes at jeg fikk melding om teakbord til salgs på fretex, men det gikk akkurat da jeg kom inn døra... Likevel tror jeg det ordner seg snart. Mange har ryddet i sommer, skjønner jeg.

Hurray! I bought this leatherjacket from the 70´ies today and a black leather bag yesterday. I didn´t think I would ever be that lucky in my own hometown.

3 kommentarer:

  1. Fiiiin jakke - grattis! Eg fann mi skinnjakke, òg frå 70-talet, på Finn. Nesten gratis:-) Herleg med bruktfunn!!

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig jakke! Har en etter farfar, som jeg digger vilt! :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  3. Nydelige funn du har gjort også! Retrotapetene mine er bestilt på www.retrovilla.dk (utrolig kjapp levering!!). Fin lørdag til deg :-)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?