mandag 9. august 2010

Gammelny


Helga har sust avgårde, og vi har tryllet frem et hvitt hus. Busker er klipt, men det synes knapt. Vi bor i en jungel. Og jeg vet ikke hva trærne heter engang. Godt svigermor kom innom og svingte saks og sag sammen med meg.
Jeg har også rukket innom Fretex, og fant denne nydelige brettholderen. Likner det ikke på noe jeg har fra før? Jo, det finfine beltet fra min venninne Anette
(liker du det, så er det et igjen til salgs på bloggen hennes)

This weekend we´ve painted and cut down trees in the garden. And I managed to go to Fretx too. 

8 kommentarer:

  1. Ah for et herlig funn! Det hadde sklidd rett inn på kjøkkenet mitt....:-)
    Ønske deg ei flott veka! Før me vett ordet av det e det helg igjen.

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Jeg har en lignende i blå . Din var kjempefin ;)

    SvarSlett
  3. Herlig og gul brettholder! Det passa jo superfint til dine svart/kvite ting!

    Grønt og fint hjå deg òg, ja? Fordelen med ein våt sommar er jo nettopp det..:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. fint! og fine bilder! og fine gulfargen.

    SvarSlett
  5. Så stilig! Elsker fargene og brettet!

    Buksa fant jeg mønster på i boka "Sikk sakk", bare forminsket det litt slik at det passet til vesla. Største størrelse var vel 6 år, så om du er veldig liten, kan du kanskje klare å sy en til deg selv...hehe. Nei, men jeg tror de har lignende mønster på stoff og stil eller stof2000.dk til voksne.

    Sydde med vanlig sytråd som overtråd og strikk som undertråd. Vikler striken ganske stramt inn på spolen for hånd, så er det bare til å sy. Det var kjempeenkelt....mye enklere enn jeg trodde!

    SvarSlett
  6. Jeg digger både brettet og brettholderen!Mummitrollet er jo herlig også da:)Tegningene er virkelig så dekorative at de kan brukes til alt mulig...Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  7. Hihi så artig at du fant en likedan :) Kjempefint som brettholder også - hihi.. ;)

    SvarSlett
  8. Super fin brettholder...tror jeg skal kopiere det til kjøkkenet mitt :) Takk for tipset

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?