tirsdag 31. august 2010

Snart jul, eller?

Jeg ønsker meg en tannskål. Jeg får aldri nok skåler. Denne er laget av kompositt - småstein, treflis og lim. Miljøvennlig. Men ja, det mest miljøvennlige er å ikke kjøpe den. Så jeg bare ønsker meg den...  Har sett den her. Slik som alt under. 
Praktisk og estetisk ladestasjon. Snadder. 
Skulle ikke sagt neitakk til en slik vannflaske fra Underground heller. Motivet på flaskene er fra gamle London Transport plakater på 20-tallet - designet av Arthur Watts. 
 
Denne skled rett inn på min ønskeliste!



Fin kopp. Og skål. To i ett. 


Fete wallstickers som kan brukes som tavle. Me like!




Bildene er lånt fra nettbutikken kinu.nu. Besøk dem om du vil, de har mye snadder. Obs: fare for pengebruk. 

I want all this. But it´s not good for the environment to buy all this stuff. So I just made this list of wishes from kinu.nu. Soon christmas?

3 kommentarer:

  1. Der var det jammen meg møkje flott!

    Vett ikkje om eg tør å kikka innom... ;o)

    SvarSlett
  2. Masse flott! Takk for link!

    SvarSlett
  3. Mange flotte ting! Har også vært innom denne siden og kikket. Den tannskåla så jeg for første gang for et par år siden. Jeg bestilte den også, men firmaet solgte tydeligvis bare til firma, så jeg fikk den aldri! Synd! Et hardt liv! ;)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?