søndag 22. august 2010

yellowsubmaRina

Rolig, fin hjemmehelg. Fjelltur, sushi, bytur, søm, venninnebesøk og pjusking i huset. Jippi. Helgene blir enda bedre når man er tilbake i jobb igjen. Jeg liker kontrastene. 
Håvamål er byttet ut. Fine folien fra Elkika er kommet opp på soveromsdøra
Sommeren får fortsette litt til. Inne. Ny gulvmatte på gjesterommet. Velkommen på besøk.

Lørdag formiddag ble det en liten bytur. Med puteordene i bakhodet gikk det helt skeis. Det ble noe. Sånn kan det gå når man er alene hjemme. 
Gulvmatta er egentlig en strandmatte. 40 kroner på salg. Jeg klippet bare bort båndene, og vips. Gulvmatte.
Jeg liker å ha det trivelig rundt meg. Så jeg fikk syånden over meg etter rydding og ordnings på arbeids-/gjesterommet.
Bestilt prosjekt snart ferdig. Skal helt til Stockholm. Og flere saker er under produksjon. Gled dere.

Just a lovely weekend spent with my boyfriend, friends and alone. My new rug was originally a beach mat, I just cut of those threads. I´ve also finished a sewing project going to Stockholm. And more to come. Just on my way upstair again. 

8 kommentarer:

  1. Åja...gleder meg allerede! Digger innleggene dine og det du kreerer. Den gule tapeten jeg har brukt er nr 99 ja! Ser blassere ut på bildet enn hva den er i virkeligheten. Fine kontraster i den, rent hvitt mot den gule...tror den hadde blitt kul hos deg (men bestill nå...bare 3 ruller igjen ;-)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Hvor er den digitale klokken på bildene fra?

    SvarSlett
  3. Må gå runden med raremannen angående tapet... Men jeg digger den.
    Klokken er fra Ikea. Finnes også i sort. Ringer når du skal stå opp også.

    SvarSlett
  4. Er innom deg hver dag og finner så mye inspirasjon her. Synes du er så flink til å blande spennende farger med det grafiske sort og hvite. Det går rett hjem hos meg:)

    SvarSlett
  5. Så morsomt! Jeg ble inspirert av ditt innlegg om veggtavle. Jeg kom på min magnettavle, og pusset den opp like etterpå. Bort med stoff fra i fjor og nytt grafisk på.

    SvarSlett
  6. Så fine bilder!Jeg liker også hverdagen med kontrastene:)
    Digger den gule gulvmatta, det var et særdeles godt tips:)

    SvarSlett
  7. You have a really lovely blog.

    i hope you don't mind me saying (please ignore me if you do) but it is hard to read back on your blog if you are new and want to go through the archives because you only show one post per page and have to constantly click and reload to the next post. I'm sure this is a choice you made but thought you might like to know what it is like to read as a new reader? Sorry if not. xx

    SvarSlett
  8. Thanx for the comment Tracey. I have thought about it, and wanted it to be like that so the page would not be packed with pictures. Maybe I´ll change it back, we´ll see. Thank you for your time writing to me.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?