tirsdag 13. september 2011

Change





Her blir det endringer i byen. Jeg er litt redd. Men det er man ofte for endringer. Likevel. Om det ikke ble slik du ønsket i valget, kan DU gjøre en forskjell. For deg selv, de rundt deg og jorden. Om du vil leve grønt uten at det skal gå på bekostning av det som er skjønt, er dette boken for deg. Jeg ble så glad da jeg fikk den i gave i posten. Fra min fine venninne i København. Jeg er ganske grønn i utgangspunktet, men vil alltid forbedre meg. Utvide. Så nå skal jeg bli bedre på naturlig vask og negllakk uten gift. Blandt annet. Jeg er i gang med trinn 1 av 8. Hva med deg - vil du endre? Eller vil du bli i din trygge, lille boble der alt er som før? Det er DU som bestemmer. 


Be the change you wish to see in the world. 
Mahatmna Gandhi. 

3 kommentarer:

  1. Prøver forstå den nye looken her i redigering. Men de som vil kjøpe denne boka kan se bl a her:
    http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=820229620X

    Anbefales!

    SvarSlett
  2. Gode tanker du deler! Jeg er veldig interessert i den boken- det er alltid bra å få litt input på hva man selv kan gjøre for å bidra til at ting bedres...

    Har ellers lest litt nedover i innleggene dine- masse fint! Likte blandt annet godt det bildet med vaffeljernet :)

    SvarSlett
  3. Gode tanker!
    ...og takk for tipset om boken*smile*

    ...og likte veldig godt bildene under her også*smile*

    Flott dag videre til deg!
    klem fra meg

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?