mandag 19. september 2011

Push it



Han er blitt en stjerne. En pop art stjerne. Med en historie som hentet fra en amerikansk film. Fra rennestein til blitsregn. Du husker Soft City? Kult å stikke innom åpning av utstilling og treffe på denne karen her. Selveste Pushwagner. I Romsas. Som attpåtil signerer, kjefter og forteller rare historier. Jeg falt for brain center. Men alle bildene ble litt for dyre for meg, så jeg kjøpte med meg katalog. Som jeg fikk signert. Før han slengte fra seg tusjen, ropte: "SÅNN!" og marsjerte ut med rødvinsmelkeglasset sitt. Han var nok røyksugen. 


Pushwagner is in town. And I´ve met him. Hello. 

2 kommentarer:

  1. Herleg! Han er liksom ein skikkeleg superstjerne han. I levande live:-) Snakk om å iscenesette sitt eget liv. Skulle ønske eg var like flink..:-)

    Fin dag til deg, Rina! Har kost meg med dei siste innlegga dine til morgonkaffien! Finn alltid inspirasjon her. Takk!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er og småforelska i Pushwagners vesen, et friskt herlig pust! Jeg vil og ha katalog!!
    Fin blogg du har! Tror jammen jeg legger meg til som følger :)
    Ha en god helg!
    .Hanne/She&Life

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?