tirsdag 6. september 2011

På toppen





Jeg har vært i kjelleren. En hel del det siste året. Jeg hr beveget meg videre til første etage. Og litt tilbake i kjelleren.  Nå prøver jeg meg litt mer på toppen. Håper jeg blir å være mer på loftet fremover. Men av og til må jo vi alle ned i kjelleren. For å hente noe. Hvor mørkt det enn er i trappa. Jeg er glad jeg har en kjeller jeg kan gjemme ting i. Så har jeg også lært at det er desto viktigere å ta det frem i lyset av og til. Se på det med nye øyne.  Nå går jeg opp. Frem. Og kanskje vil jeg vingle litt fra side til side. Sekken min begynner å bli ganske full. Trenger ikke påfyll, takk. 


I´ve spent so much time downstairs lately. Now I´m moving up. Up to the attic. Hoping to stay here for a long time. My baggage is heavy enough. Please don´t make it heavier. 

4 kommentarer:

  1. Hei! Helt sant det <3. For meg betyr det mye å lese fine blogger som din for å ikke havne enda lenger ned en kjellerrommet. Klem. Håper du får nyte utsikten fra toppen!!

    SvarSlett
  2. Utmattende med kjellerbesøk, men kanskje nødvendig og uungåelig innimellom?! Så flott at du nå har bedre utsikt. Jeg kjenner at det kunne vært koselig å delt en kanne kaffe og latt skravle gå sammen med deg. Av en eller annen grunn tror jeg praten hadde sittet løst. Jeg har sansen jeg! Du har mangfold og mot til å vise det. Stå på vennen :-) Klem

    SvarSlett
  3. Takk. Utsikten er den samme, men jeg der den nå fra en annen vinkel. Det er det som er det rare. Ting er som de er. Ingenting kan vi endre. Annet enn måten vi ser på ting. God ukeslutt til dere. Snart er det helg. Hurra.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?