lørdag 24. september 2011

Strikk og drikk











































Jeg trengte en pose til strikketøyet. For det har jeg planer om å drive med. Ja. Strikking. Planer iallefall. Vi venninnene har   også planer om en strikkeklubb. Men foreløpig er det mer en drikkeklubb. Og det er vel så koselig det. Vi prøver å kombinere etter hvert. For nå har alle medlemmene fått sin egen pose til sin egen strikk&drikk, inspirert av en bestilling jeg fikk i vår.


Don´t drink and knit? Why not. And now I know where to put it.  

4 kommentarer:

  1. Superfine poser, må se å få laget meg noen jeg også! Digger å se glimt av dine fashionista triks og sammensetninger, gjerne mere av d :-) Herlig inspirasjon fra deg her jeg sitter snufsende under pleddet, høstforkjølelsen har intatt heimen. Klem

    SvarSlett
  2. Strekk & drekk er en finfin kombinasjon, bare husk å ta med helt enkle strikkeprosjekter ...

    SvarSlett
  3. Fashionista...hm... hender bare titt og ofte at føttene blir med på bildene.
    God bedring til deg!
    Og ja strikk og drikk går fint, jeg kan (nesten) bare strikke hals. Iallefall det jeg gidder.

    SvarSlett
  4. Strikkekafè kan like gjerne være drikkekafè med strikketøy. Etter min erfaring et mye morsommere konsept;)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?