fredag 5. februar 2010

Fyrstikker




I dag kom jeg over disse små boksene på Taras. Da kom jeg på et blogginnlegg jeg så i går hos Chez Larsson. Ideen er altså ikke min egen, men jeg viser dere hvordan jeg valgte å lage mine egne fyrstikkesker.


I motsetning til Chez Larssons bokser, har mine gjennomsiktig lokk. Derfor klippet jeg ut en sirkel på noen fine papirrester jeg hadde liggende.



Gamle fyrstikkesker måtte bøte med livet, men de elementære delene ble med videre til neste prosjekt.


De ble limt på baksiden av det fine papiret, og lagt inni lokket.


Tata! Estetiske og praktiske på en gang- akkurat slik vi liker det!Er så glad i levende lys, men lite glad i stygge fyrstikkesker slengende rundt.  Disse skal få stå fremme. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?