fredag 15. juni 2012

Gjenbruk i kulissene






Håsselestkrakken, bestefars dynamittkasse og noen omtrekte stålrørskrakker er på vei til Remix sitt Miks & triks moteshow. Jeg håper de er med som scenografi i morgen, da omsydde klær skal vises frem. Remiks ønsker å inspirere og skape blest om sin redesign/gjenbrukskonkurranse som foregår for tiden. Hurra for grønne saker. Korker er også på vei til kunstneren Suhki, som skal sette opp et stort kunstverk i Trondheim, av melke- og juskartongkorker. KORKA avsluttes straks, men du kan sende korker ila helgen også. Omså en! Vi har hatt innsamling der jeg jobber, og til uka må jeg bake en kake til vinnerne. Hei hå.

Some of my redesigned stools are on their way to (hopefully) their job as scenography in Miks & triks`s fashionshow tomorrow. And corks are going to Suhki, for her big art project. I love when artists go green. If you want to see what I did to these old boxes, click the links above.

7 kommentarer:

  1. Kjøp den...det fortjener du.
    Feriepenger, skattepenger...det kommer godt med når shoppingbehovet plutselig melder seg.
    Håper du har det bra, og at du får en strålende ferie!

    SvarSlett
  2. Hvor er du? Har du sommerferie?
    Gleder meg til neste innlegg fra deg.

    Håper du har en fin sommerferie, klemmer fra sør :)

    SvarSlett
  3. Heisan! Savner innleggene dine. Håper du bare har en deilig bloggepause, det trengs nok innimellom. Fortsatt god sommer til deg! Klem

    SvarSlett
  4. Kom tilbake! Savner deg masse...... Nettet er tomt uten deg. Tuller ikke!

    SvarSlett
  5. HEI HEI!
    Takk for koselige ønsker. Jeg kommer tilbake. Tenker stadig på hva jeg skal ha i neste innlegge. Blir nesten en barriere.
    Mistet helt lysten og behovet for blogging i mai. Veldig rart. Og nå har det gått måneder. I grunnen har det vært deilig. Ikke vært inne og sett eller lagt ut noe. Men har fått dekket behovet med instagram. Det er nesten bedre enn blogging, så lett tilgjengelig. Lite redigering osv. Og mange inspirerende å følge der også. Har rett og slett ikke hatt lyst eller overskudd til bildetaging, overføring og smarte innlegg siden april. Dessuten var behovet for å dele plutselig borte. Jeg ville ha alt for meg selv! Det kjentes utrolig rart ut å legge ut bilder fra hjemmet vårt plutselig. Dessuten lå jeg bare på sofa/ i senga. "Blikket" var borte. Nå tror jeg det kommer seg!

    SvarSlett
  6. I love the white and black cover that's on the soak draw.

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh I just changed it. Got sick of it. From IKEA some years ago.

      Slett

Fortell, har du noe på hjertet?