tirsdag 26. januar 2010

Fjernisholder





Dette er  i følge meg rot og støy for øyet!
Og vanligvis ligger de slengt utover stuebordet. Ikke bare en, men en til hver musikk- og tvdings. Og det er ikke få. 
Jeg har heldigvis fått gjennomslag for å gjemme sub´en i det ene skapet. Jeg synes enda uttrykket er noe rotete, men dette er husets manneavdeling.






Så i dag ble en gammel ullgardin omgjort til noe (jeg har) etterlengtet her i stua. En fjernisholder.






Det er ingen festemekanisme på denne, den bare legges under stolputa.




Og så måtte den bare få et nordnorsk uttrykk.
Oversatt til bokmål betyr det noe sånt som jeg gidder ikke.




Today I made this remotecontrol-holder fram an old curtain. Smart, huh?


3 kommentarer:

  1. Hei! jeg blir veldig inspirert av å se på den fine bloggen din! Jeg synes du er veldig kreativ, og derfor ligger det en award til deg på bloggen min.

    Mvh
    Eline

    SvarSlett
  2. Smart smart!! fin blogg og fin header. her kommer jeg innom igjen. Jo den døren jeg hadde tatt gavepapir på. Hemmeligheten er den at jeg har ikke festet den permanent, bak den har jeg sånn "tyggis" vet ikke hva det heter.. sånn klittiklatt greie, sånn gummi man fester plakater med på veggen f.eks. Så får jeg se om jeg vil feste den permanent eller finne på noe annet. Men OM jeg skulle limt den på, tror jeg jeg ville brukt tapet lim (siden jeg har det) og lakket over :-)

    Hilsen BlandetLoft

    SvarSlett
  3. det var jammen meg en lur ide :D fjernkontroller som ligger og slenger er det VERSTE jeg vet! jeg gjemmer alltid bort mine i en skuff, bor heldigvis ikke med en technogal mann, så jeg slipper å ha så mange.. dama mi er heldigvis ikke så opptatt av sånne greier ;)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?