onsdag 4. august 2010

Kjøkkentrix og middagsfix


Kjøkkenet er ubehandlet fra vår side. De fleste andre rom i huset er malt og flikket på. Middagsmenyen printet jeg fra bloggen ollibird. Tusen takk. Egentlig skal den rammes inn slik at man kan skrive med tusj på den og viske ut for neste uke. Men det tok for mye tid for meg, så jeg brukte kladdeark (ark med feilprint på den ene siden). Skal ramme inn etterhvert, og spare miljøet enda mer.  Nå skal vi lære oss å planlegge middagene bedre... Håper denne hjelper. 
Jeg synes den gule bruktfunnduken gjorde seg godt på respateksbordet vårt. Morsomme biedetaljer. 

Men nå koker det i hodet av ideer som må ut i livet før jobb igjen om to uker, så jeg må ut og utnytte oppholdsværet. Hus må males først!

The kitchen is about the only room we haven´t painted yet. Instead   I put some small details on the wall. We try to plan our dinners better, and I love this free dinnerplanner from ollibird

3 kommentarer:

  1. Kos deg med dei siste ferievekene! Heldige du som har lærarferie! Eg er tilbake i arbeid, men nå har eg nå hatt gode månader heime, så eg tåler jo det..:-)Men det blir mindre tid til prosjekter her heime, og DET saknar eg!!

    Formiddagsklem

    SvarSlett
  2. Så kjekt med middagsmeny!! Den var tøff.. Kos deg masse og nyt siste ukene med ferie:)

    SvarSlett
  3. Ja - det er berre til å bestille - eg har trykketrang rett som det er...hehe:-)
    Ha ei god natt da!

    Klem

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?