tirsdag 4. oktober 2011

Strikk




It´s strange. I thought it was me. But I´m sooo last season. Fashion is inspired by nature. I can see this color everywhere now. I get used to it. And then I like it even more. Until it´s worn out. You know what I mean. I´ve been in love with nature this autumn. Such nice colors everywhere. Leaves in my garden. On the road. In the forest. Now they´re flying in the wind. I will miss them. But soon I can wear this one and remember. Easy peacy to make. Just check out this recipe at Pickles. It´s about the only thing I´ve knit over the last years. 

3 kommentarer:

  1. Vakker vakker farge! Kommer til å bli nydelig!
    Fikk lyst til å strikke jeg også, men jeg gir så lett opp. Utolmodig sjel jeg!

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Nyyydelig farge! Lekkert presentert:)
    Strikking er gøy, jeg har dilla om dagen... Har nettopp avsluttet et høstgult skjerf og en blå genser. Og er allerede i gang med nytt prosjekt:) Men det er jammen lenge siden sist jeg strikka, har liksom dilla i perioder. God strikkehøst:)

    Hege

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke akkurat dilla. Nå gjenstår et par rader til, og slik har den vært en ukes tid.... Så det er vel på tide å få den ferdig?
    Håper den blir nydelig til mitt bleke ansikt. Hm. Og så loer den dessverre. Men det er myk angora ull. Så det får stå til.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?