mandag 14. januar 2013

Stell & sprell





We´re not buying one of those bags for diapers people have hanging from their prams. They´re both expensive and I find it hard to find a good looking one that will fit me and my man. Luckily we got this sack for christmas. We´ll have one of my bags for diapers and one of my bags for dirty clothes in it, filled with what Mini will need to get tidy outside the house. I made a little bag for dirty clothes today. I used some leftovers from an old shower curtain on the inside so it will tolerate poop and all that jazz. I also made a mat for changing diapers when out of the house. I used an old towel, some Ikea fabric and a piece of that shower curtain in the middle. Then we´ll have diapers, clean clothes and some rags in the other little bag. All together in the sack. I think this will do. Now just let our new little boss come say hello. We´re as ready as can be. If that´s even possible. 

10 kommentarer:

  1. Skikkelig redebygging på deg om dagen. Fy søren så produktiv du er. Skulle ønske jeg var halvparten så produktiv, og at jeg hadde like kule ting til babyen som du. Jeg føler alltid stellebagen er proppa full, så sikkert lurt med en litt mindre slik at man må begrense seg :) Lurt med poser også, jeg leiter meg halvt ihjel i de store rommene. :)
    Lur du!

    SvarSlett
  2. Skikkelig smart å lage stellematte selv av dusjforheng! Ja usj stellevesker er mye fashion og dyrt. Brukte for detemste vanlige vesker jeg. Gikk helt fint. Du er skikkelig produktiv om dagen:)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott. Lurt å tenke litt ut av boksen. Og alt man kan lage selv!
    Når venter du krabaten? :)

    SvarSlett
  4. J jeg tenker at med slike poser kan jeg lett ta med meg det jeg vil også over i en annen veske.
    Termin er 1/2 men jeg håper før... Lange dager nå. Så da er det fint å sy litt.

    SvarSlett
  5. Herlig! Deilig med praktiske ikke-dillete løsninger. Jess.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke sant! Håper de funker i praksis også. Aldri prøvd dette før vettu.

      Slett
  6. Fint! Vi brukte også fjellreven som stellebag. Funker veldig bra!

    SvarSlett
  7. Hej Rina! Så flink du är med att sy och fixa!
    Härligt att läsa att det är en Mini på väg. :-)
    Vänlig hälsning Anna

    SvarSlett
  8. Stilig! Mulig jeg skal prøve meg på en sånn stellematte jeg også, selv om vår bag allerede begynner å bli godt brukt. Kan forresten være lurt å ha en liten pose til eventuell flaskemat også, hvis det skulle bli nødvendig ;)
    Lykke til med deres store mirakel! Det er definitivt like flott som alle sier! (så lenge man husker at man ikke skal være eksperter fra dag 1)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?