torsdag 17. desember 2009

Innpakning er (nesten) det morsomste




Ble fornøyd med disse. Posene kjøpte jeg for lenge siden for å decoupage, men har blitt liggende... 
Med dymo, morsomme elger og rødt band ble de riktig så julefine.





Ellers har jeg brukt juletrepapiret og blandt annet servietter. Flere pakker skal det bli i helga. Nå må jeg bare få laget ferdig de siste. Fikk handlet ALLE gavene ferdig i dag, ganske fornøyd med det!
Venter spent på papir fra Nettpynt.no. Da skal det bli hjerter og kremmerhus. Og kanskje får jeg laget oss en julestrømpe av restestoffene. Vi får se. 
Skal bli godt med juleferie- avslutning og julelunch i morgen. 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker når der er gjort noget ud af sagerne. at få så dejligt et til og fra kort.. du er dygtig :-)

    SvarSlett
  2. Så flott du har gjort det! Her har det ikke gått så mye omtanke i å pakke gavene..langt i fra!

    Ønsker deg en flott juleferie! Blir vel ekstra deilig nå som du er ferdig med julegavene kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?