tirsdag 1. desember 2009

Jakkefiksing og adventsoverraskelse






I dag har jeg blandt annet fått sydd i noen nye knapper på min gamle vinterjakke. Her skal klærne slites ut - ingen ny vinterjakke i år heller. 
Jeg digger knappene jeg kjøpte i går. Må ha tak i flere!



Liker min grønne oversized jakke veldig godt, og i år har den fått en litt mer spennende oppussing. Dette er ryggen. Pling plong står det. Beskrivende nok.




Da jeg kom hjem i kveld, han det en overraskelse på ytterdøra. Så spennende! 
Og koselig. 



Det var jammenta en innholdsrik gave, sånn helt ut av det blå på en tirsdagskveld. Brente mandler, ripsgele og pepperkakeoppskrift. Tusen takk til min snille storesøster, som jeg tror har samarbeidet med tantepia og utvekslingstudenten Libby. Tror den pepperkakeoppskrifta var et hint... Vi skal nemlig lage Ishavskatedralen som pepperkakehus til helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?