mandag 1. mars 2010

Det er i box


Da er det i boks. Alt som kan ryddes vekk er gull. Og det nytter ikke bare stappe det inn og lukke døra. Nei, RareRina liker å vite at det er i orden også bak lukkede dører. Det gir en slags indre ro. Rar? Ok. Men jeg liker det sånn.


Stoffene er nå fargesortert og lagt over i gjennomsiktige bokser. Smart smart.






Alle boksene har hjul og lokk. Fine å stable oppå hverandre, og enkle å trille ut.
Boksene med lokk fås kjøpt på Biltema i ulike størrelser. 




Har sydd meg en liten restepose av en gammel gardin. Her samles alle små lapper.





Alt annet hobby-stasj er pakket i hvite bokser. De er merket med dymo såklart, så jeg vet hva som er hvor. Mannen i huset liker også å vite hvor han muligens kan finne alt jeg rydder bort og flytter på til enhver tid. Jeg samler alle mine fine restepapirbiter i en liten Barbapapabøtte. Ingenting går til spille her i gården.



De store papirrullene får stå fremme. Men det meste er pakket og klart.





Små sysaker som tråd, nåler, stoffsakser, vliselin osv er pakket i skoesker kledd med fint papir. De får stå fremme i bokhyllene. Og det fine er, når man blir lei av dem kan man jo bare skifte papir. Tror det skjer snart. Hurra. 


I´ve organized my fabrics and all my creative stuff into boxes. I have to keep it all organized around me, strange as I am.

8 kommentarer:

  1. Smart smart smart ja! Og veldig lekkert:-)

    SvarSlett
  2. Så flink du er å sortere! Kjempekjekt å få brukt dymoen, sånn har jeg og fått meg:)

    Jeg brukte et par kvelder på å strikke puffen, det går veldig fort! Brukte pinne nummer 15, og strikker rett hele veien. Dette kan alle klare:)

    SvarSlett
  3. Åh så flott og ryddig! Du har ikke lyst å komme hjem til meg og eller?

    SvarSlett
  4. Wow, det var skikkelig organisert! Tror du ikke hadde overlevd en tur innom syrommet mitt, der er det kaos som råder! ;)

    SvarSlett
  5. Beundre virkelig din organiserte verden! :-)

    SvarSlett
  6. Fine Rina! Kom bare på et tips ang. rydding i stoffer. Ho mamma e stoffavhengig ( mamma sin favorittspøk.. anywho.. ) Ho brette dem rundt plate av papp. På den måten kan dem stables vertikalt i boksen uten å krølles og det e lettere å kom til stoffan:) kom bare på det! Anna-K.

    SvarSlett
  7. Stilig og organisert på en gang! Det er ikke verst!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?