søndag 7. mars 2010

Et møblert hjem

Jeg har hatt en fin vinterferie. Blandt mye annet kos fikk jeg campet hos gode venninner. Her er noen bilder fra leiligheten til en av dem. Jeg liker den gjennomførte stilen med teakmøbler fra 1950-60 tallet i den ellers hvite leiligheten. 


Fin kommode ønsket meg velkommen i gangen. Bildet over har min venninnes mor brodert da hun var ungdom. Tidene forandres med andre ord. Noe for dagens ungdom? Nuvel.



For et gjesterom. Bildene over sofan er tatt på Cuba mener jeg å huske. 

I dette herlige sengetøyet fikk Rara inntatt sin skjønnhetssøvn etter jenteskravling i halvsøvne. Hun var mett og glad etter middag og langt besøk hos en annen god venninne.  


Finfin symaskinkoffert. 

Og for en lampe de hadde i stua! Fargene er bare helt nydelige. Og den virker, i tipp topp stand. 


Venninden disket opp til RareRina og en av de rugendende vennindene i flokken. Den nydeligste frokost ble servert på fine retrotallerkener og blondeduk. Et møblert hjem allerede. 

Her kunne vi tatt oss en sherry eller tre. Men vi droppet det. I stedenfor ble det vandring på Grunderløkka, lunch på Villa Paradiso, yoga i kvellinga og en ny camp på kvelden. Jeg er så heldig som har så fine venner. Skulle ønske alle bodde nærmere. Men det er fint å reise på besøk også.


I´ve enjoyed my winter holiday visiting good friends. These pictures are from one of my good friend´s flat. I like her retro style. I really love my friends. I hope they´ll soon move closer so I can see them more often. 


3 kommentarer:

  1. sukk for ett drømmehjem :D Sånn vil jeg ha det og :)

    SvarSlett
  2. Dette var en flott bolig. Skikkelig gjennomført! Takk for fin kommentar hos meg. Jeg tenkte faktisk på smykkeskrin, men tror jeg har problemer med å fylle den opp da jeg ikke er ei jente som liker å pynte seg så veldig med smykker og ringer... =) Vi får se. takk for tips iallefall.

    SvarSlett
  3. wow!! for et hjem! Fantastisk! med verdens nydeligste sengetøy!

    Fin blogg du har! kjekt å oppdage nye blogger man bare vet man digger!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?