tirsdag 16. mars 2010

Tre inn

Lyst til å prøve noe nytt? Hva med å hente inn en trestamme? Fest den i gulv og tak, borr gjerne noen hull og fest pinner i og vips-en stumtjener. Eller bare som et morsomt innslag i interiøret. Disse sto i matsalen på Hotel Helka da jeg besøkte Helsinki, og jeg likte dem. Det er noe enkelt, naturlig men likevel fancy ved dem. Her kan du hvordan det ble da Anna Malin tok bjørka inn i stua. Jeg tror ikke jeg skal gjøre det samme, men likte idéen.

Just for decoration, or for jackets or scarves?  How about taking a birch inside. These were placed in Hotel Helkas restaurant. You can also see them in Anna Malin`s livingroom.




3 kommentarer:

  1. Älskar björkstammar, har gjort sängben av dem här hemma!

    SvarSlett
  2. Det er stilig med litt naturlige innslag i heimen. Forresten så har jeg en pris som ligger å venter på deg på bloggen min ;)

    SvarSlett
  3. å jo jeg skulle gjerne hatt en slik tre stamme - egentlig på soverommet, men der skal vi liksom ikke henge av oss noe - eller i walk in closeten - MEN jeg sitter å tenker at kanskje det kunne vært en ide i gangen vår??? MEN jeg må ha en slik norsk en altså....

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?