mandag 8. mars 2010

Hyllefix

Nederst i Markveien på Grunerløkka ligger en fantastisk morsom butikk som selger norskroduserte ting&tang. Alt mulig. Kort, klær, ørepynt, votter, skrivebøker, leker, bånd.... Skaperverket heter butikken. Kjente igjen mange fine saker fra Epla.no der.


Jeg forelsket meg i merket Ola&Kari.no. Disse permpynterne var bare for morsomme til å gå fra. 


Jeg visste de ville gjøre seg i bokshylla vår!

I fell in love with this norwegian brand Ola&Kari.no when I went shopping in Markveien in Oslo (Grunerløkka). I found these in the shop called Skaperverket. And I knew they would look good in our (box)shelf. 

2 kommentarer:

  1. Hei Rina! Så lekker permpynt! Grynerløkka er et mekka for alle som er glade i gøyale nisjebutikker og koselige cafeer. Jeg bodde en gang på nedre del av løkka og savner stemningen men på sommeren er det likevel best å bo på landet.Håper du finner igjen maken kakeboks som den du navnte på bloggen min neste gang du skal til Oslo :)Klem fra Kardemomme :))

    SvarSlett
  2. OI ja, de var kule!! Skjønte først ikke med en gang hva det var.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?